1. září uspořádal klub Baseball Plzeň velkou baseballovou propagační a náborovou akci u nákupního centra Decathlon. Poprvé jsme se rozhodli zorganizovat prezentaci baseballu samostatně, tedy na vlastní pěst, a zájem o náš sport předčil očekávání.
Maskot Ballboy vítal návštěvníky před nákupním centrem a zval je k návštěvě baseballového stanu s možností vyzkoušet si základní baseballové dovednosti.
Zájemci měli k dispozici několik stanovišť:
o zkus trefit strike zónu
o odpal míček ze stativu
o odpal míček z předního nadhozu
o (pro starší děti a dospělé po krátkém zaučení) odpal i prudký nadhoz z nadhazovacího stroje v pálkařském tunelu
Velkým lákadlem byl i radar a měření rychlosti nadhozu. Dvěma návštěvníkům se dokonce podařilo překonat hranici 100 km/h! K našemu stánku zavítalo i velké množství malých dětí, pro ně byl kromě homerunové road show připraven i nafukovací skákací hrad.
Bylo příjemné představit náš sport dalším zájemcům, v klidu si s nimi popovídat o historii klubu, situaci v Plzni. Nikdo nespěchal na stanoviště s dalšími sporty jako na jiných velkých propagačních sportovních akcích. Potěšilo nás, že na baseballovou show přišli i hosté, kteří nepřijeli nakupovat, ale cíleně si chtěli baseball vyzkoušet.
Akce si vyžádala velké přípravy, za zapůjčení většiny materiálu mockrát děkujeme ČBA. Velké díky patří ale také nemalému množství dobrovolníků z řad trenérů, rodičů i mladých hráčů, kteří se poctivě celý den návštěvníkům trpělivě věnovali. Bez nich by nebylo možné tuto akci uspořádat.
Vynaložené úsilí se vyplatilo, náš klub zaznamenal nejpovedenější akci ve směru náborů i propagace sportu ve své histori